4/18/2016

Canon workshop #1

(English version coming soon :))
Ahojte,

ak ma sledujete na instagrame, tak ste si mohli všimnúť, že som sa zúčastnila fotografického workshopu od značky Canon, ktorú niekoľkokrát v priebehu roku organizuje Aqt.sk v spolupráci s Photovia.sk. Umožňujú účastníkom vyskúšať najnovšie modely fotoaparátov spomínanej značky spolu s objektívmi. Workshop je vedený profesionálnymi fotografmi a okrem nových informácií a vedomostí máte možnosť si domov odniesť polo/profesionálne zábery priamo z ateliéru s profesionálnym vybavením.


Ja osobne som sa zúčastnila v poradí štvrtého workshopu. Už si presne nepamätám ako som sa o workshope dozvedela, ale to nie je moc podstatné, no bolo to približne pred rokom. Ako som spomínala, pre mňa to bol štvrtý workshop, ktorého som sa zúčastnila ale poďme pekne poporiadku. Workshop je rozdelený na niekoľko skupín cca po 20 ľudí. Čas si vyberáte samy, ktorý Vám vyhovuje a zarezervujete si vstup, ktorý je mimochodom úplne zadarmo. Keď som sa o danom workshope dozvedela, vybrala som si čas a čakala na deň konania.

Nakoľko som tam bola prvý krát, ešte som moc nevedela ako to tam funguje, že sa dajú vypožičať foťáky či objektívy tak som fotila na svoj Canon 1100D.
Inštruktor nám hneď na začiatku povedal ako si mame nastaviť clonu, iso a čas uzávierky a vždy spravil testovací (ukážkový) záber a rozdal nám "odpalováky" aby sme mohli odpaľovať štúdiové blesky a blýskať za ich pomoci.  Samozrejme ja ako veľmi komunikatívne dieťa som sa k odpalováku ledva dostala, takže z prvého workshopu,  po hodine a pól som mala až dve použiteľné zábery :D 

Vo väčšine prípadov sa po workshopoch organizuje súťaž, kde výherca získa mesačné predplatné na Photovia.sk čo zahŕňa všetky kurzy vrátane pracovného zošita. Súťaž prebieha na Facebook-u, kde na svoju fotku získavate lajky, mne sa zhodou okolností podarilo zázrakom vyhrať :D (áno poctivo som otravovala kamarátov a žobrala o lajky, čo už) ale stálo to za to. Nevravím, že mi foto-kurz pomohol v takej miere že je zo mňa profesionálny fotograf, to ani z ďaleka, no pomohol mi posunúť sa trošku ďalej a prinútil ma viac fotiť aj drobnosti v mojom okolí.




To by bolo na dnes všetko, vidíme sa pri ďalšom článku, zatiaľ sa majte pekne :)

Fotili ste už niekedy v ateliéri? Aké je vaše hobby?

2 komentáre:

  1. mne sa fotky veľmi páčia a najmä to prevedenie, čo si dala do koláže aj s čierno-bielou verziou :)
    Drew's Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nechcela som porušit tradíciu 4 fotiek v hlavičke tak som to napokon takto vymriešila, a som rada že sa pači nakoľko som si tým riešením nebola moc istá :)

      Odstrániť

Menovky