5/23/2016

White night - art festival

( English version coming soon :))

Ahojte!

Dnes mi oficiálne začalo skúškové obdobie, a spolu s ním prichádzajú povinnosti, stres a únava. 
Dnes som bola na svojej prvej skúške v tomto semestri, ktorá nedopadla podľa mojich predstáv, no niekedy sa môžete na skúšku intenzívne pripravovať aj týždeň a aj tak sa nemusí podariť. Ešteže existujú tie opravné termíny. :D. Musím sa však pochváliť, že dve skúšky už mám za sebou, ktoré som zvládla počas pred-termínov a čaká ma ešte päť skúšok. Ak pôjde všetko podľa plánu tak posledné dva júnové týždne by som už mala mať voľno, takže držte palce! :D


Možno sa čudujete, prečo píšem o svojich skúškach, keď s tým nemá nadpis nič spoločné. Pravda je taká, že som proste chcela napísať nejaký úvod aby to malo hlavu aj pätu. Ale teraz poďme rovno na vec.

Možno viete, možno nie, no v Bratislave sa minulý rok, presnejšie 10. októbra organizoval festival súčasného umenia pod názvom Biela Noc. Festival začal západom a končil východom slnka. Podstatou bola umelecká prechádzka nočným mestom, plný zážitkov a nových vnemov.

Pamätám si, že počasie bolo zo začiatku celkom prijateľné, no chvíľku po západe slnka padla hustá hmla, a spolu s ním sa spustil aj jemný dážď, čo spôsobilo, že niektoré atrakcie sa stali neatraktívnymi.
 Aj napriek nepriaznivému počasiu sme sa prechádzali mestom kade tade, až kým sme nevideli atrakcie, ktoré sme vidieť chceli. Fotiek mám pomenej čo je pochopiteľné vzhľadom na nepriaznivé počasie, no aj napriek tomu dúfam, že sa fotky budú páčiť.

Majte sa pekne, užite si fotky a držte palce pri skúškach! :D







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Menovky